Rabu, 24 Ogos 2011

Ceritera DOODLES

Hari tu saya ada buar doodles..tapi pakai paint jer...
hodoh plak saya tengok... sila rujuk entry ini..
dalam duk merayu kat jiran2 blogger....
ada yang bermurah hati hadiahkan saya doodles2 ni...
seronok sangat...

...ni la doodles yg saya terima...


ni hadiah dari cik adik littlelitto... saya suka sangat doodles dia ni...
ha...dia letak doodles ni dekat entry ni....

yang ni pulak hadiah dari cik tempe.... 
saya join segmen yang dia buat..
kiranya saya orang ke-3 yang dapat daripada top 10...
bertuah kan saya?? perasan

sekarang ni saya nekad nak buat doodles saya sendiri.. 
saya cuba guna photoshop pulak...
ari tu saya dah boleh lukis sket2....
konon2 la cuba lukis guna tikus mouse pulak..
....adoi...susahnya......... 



ni la hasil yang tak seberapa....
upgrade la sket dari yang dulu...ye ker?? 
...hehehe....

.
.
.


...erm....
misi saya lepas ni...
saya nak trade-doodles ngan jiran2 blogger2 saya....
tunggu ye...kot2 la saya bwt GA ker nanti..hehehe...







3 ulasan:

  1. cute...
    sekarang ni musim doodle ye...

    BalasPadam
  2. musim buat DODOL... kan nak raya ni?? mcm ne eh rasa dodol perasa apple?? hehehe

    BalasPadam
  3. Wah2...org tu dah pandai lukis doodle la..Cantik2..>.<

    Just wanna sharing this excellent tool..PaintTool SAI..sgt senang lukis doodle berbanding guna photoshop..try la...sy pun guna software ni jgk..cuma kalu nak tmbah corak2 or shape2 baru edit guna photoshop...=)

    BalasPadam

LIKE eh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

cinta (62) agama (58) islam (27) friends (24) jodoh (18) idea (13) doodles (9) career (8) mood (7) follower (5)