Ahad, 7 Ogos 2011

Cinta Muka Buku

Muka Buku ?? Apa tu?? Macam Ulat Buku ker?? No..no..no... muka buku tu FACEBOOK la... Ada ke orang bercinta dalam facebook?? jangan tak tahu artis pon ada yg bercinta dalam FB tau.. sampai ke jinjang pelamin lagi... 
contohnya macam Zed Zaidi & Natalia Mustafa…siap kad kawin pon stail facebook lagi….cuba tengok ni






kad kahwin derang



orang terdekat dengan saya pon ada jugak...berkenalan di facebook.. ye la kalau dah jodoh kan.. jumpa kt FB...kenal2 sekejap...pastu kahwin...alhamdulillah... selamat pon menjadi suami isteri....


Tahniah Siti Juliana Ahmadi & Mohd Izhan Khalid...
moga jodoh kalian berkekalan..dikurniakan anak2 yg comel.. mcm auntie dia.. hehehe...


hari pernikahan


adik beradik saya


bersama sepupu

Jom kita layan lagu ni...best!! juara carta HOT FM tau!!!. Kenal tak Najwa Latif?? Najah..Najwa..macam similar jer kan..tapi saya tak menyanyi..apa lagi nak main gitar... apa pon...cayalah Najwa!!! Suka sangat lagu awak ni....




CINTA MUKA BUKU

Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku

Kau hantar pesan dan suruh aku terima kamu
Oh oh hatiku rasa sesuatu


Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku

Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu
Oh oh benarkah rasa itu

Bagaimana
Harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita
Beri peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa


Banyak persoalan yang berada di minda

Banyak tanda tanya dan juga kata puja
Otak kata jangan hatiku rasa sayang
Hidup tak menentu adakah ini cinta


Banyak soalan banyak juga jawapannya

Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja


Pabila kau renung tajam tajam mata aku

Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu
Oh oh ini cinta remajaku
Dan pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkelu tak tahu mana nak tuju
Oh oh itulah cinta yang satu
Cinta di muka buku






p/s: agak2 saya akan jumpa tak cinta muka buku saya?? hehehe

















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LIKE eh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

cinta (62) agama (58) islam (27) friends (24) jodoh (18) idea (13) doodles (9) career (8) mood (7) follower (5)