Isnin, 15 Ogos 2011

Doodles Cik Tempe

Cik Tempe..oooo....Cik Tempe...

Tq sebab sudi singgah blog saya. 
Awak tahu tak?? Saya memang teringin sangat DOODLES... 
Bila tengok blog Cik Tempe tadi.. pastu awk tgk  offer doodles plak tu...
Terus excited jadinya... Harap2 saya bertuah la eh kali ni.. 
Saya duk cari2 gambar mana yang nak dijadikan doodles..
Tapi rambang mata jadinya...kalau nak doodles mcm pic ni boleh tak?? 


ala.. boleh la Cik Tempe...buat doodles tuk saya eh...

Ok saya nak tag kawan2 kat bawah ni...jiran baru saya....hehehe

  1. En. Aril
  2. Umairah
  3. Nur Saina 
  4. Aisyah
  5. Masz Ahmad


Ok...tq....




3 ulasan:

  1. thanks dear.sebab join.nanti cik tempe cube buat k :)

    BalasPadam
  2. jemput join segmen blog review ^_^ http://notahatipiqa.blogspot.com/2012/10/jom-join-segmen-blog-review.html
    be the first :)

    BalasPadam

LIKE eh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

cinta (62) agama (58) islam (27) friends (24) jodoh (18) idea (13) doodles (9) career (8) mood (7) follower (5)