Jumaat, 28 Oktober 2011

PENCEN.....dah nak pencen ker??



berita baik yang diterima hari ini...
apa dia??
pencen??

takkan la dah nak pencen awal kot?

muda lagi..
lagipun baru 3 tahun berkhidmat dengan Kerajaan Malaysia
... hehehehe...

ini la citer sebenarnya
benda yg sy duk tunggu2 brapa bulan ni

saya duk tanya ngan staff dekat admin..
dah selesai ker belum..

dari pagi tadi saya duk call Boss kat SPA tu..
tak berjawab...
call kerani2 pulak..
x jawab gak..
derang kat SPA ni sibuk btul yer...
sampai tak sempat angkat telefon ker??

tak pe la..saya redha jer la..
kalau memang rezeki saya..tetap rezeki saya...


pastu masa rehat pukul 2 tadi..
saya check la lagi..

jawapannya..
.
.
.
.
 erm...

.
.
.
.
sedih....


.
.
.
.

ye ker??

.
.
.
.
 cuba tengok
.
.
.
.




sangat seronok!!!

..hehehe..


jadi orang kaya kejap la saya...
agak2 brapa la yang saya dapat keluarkan ye nanti...



p/s: rezeki nak kawin kot?? saya buat open table 13.11 ni...jemput datang yer!!!  hehehe






2 ulasan:

LIKE eh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

cinta (62) agama (58) islam (27) friends (24) jodoh (18) idea (13) doodles (9) career (8) mood (7) follower (5)