Isnin, 31 Oktober 2011

Segmen Cik Bunny : Jom Blogwalking

Segmen lagi..hehehe...saya suka join segmen ni... Boleh tambahkan kenalan...follower...syok wooo... Kali ni saya join segmen CIK BUNNY. Tahu pasal ni pon dari Ekmi Rabat. Dia follower terbaru saya. Sekarang ni follower saya dah ada 133 orang...berbanding 3 bulan lepas hanya belasan orang jer. ni berkat rajin join segmen la ni.. So...kalau u all nak tambah follower..buat macam saya la.. Ni ada segmen baru yg saya join.. Join jugak yer....




Syarat dan terma:


1) Singgah website ni


2) Post entri dengan tajuk "Segmen Cik Bunny : Jom Blogwalking!" , letak banner blog dan linkkan ke entri ni.


3) Tag kalo nak tag.


4) letak URL entri korang ke entri ni. kalo kat tempat lain Cik Bunny tak terima =p


Tarikh tutup: 20 November 2011



Erm.. saya nak tag :

1. Tilla
3. Nuyui


cukup la tu....



p/s: agak2 lepas join segmen Cik Bunny ni..follower saya bleh capai 500 tak ye???




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LIKE eh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

cinta (62) agama (58) islam (27) friends (24) jodoh (18) idea (13) doodles (9) career (8) mood (7) follower (5)