Rabu, 29 Februari 2012

Mata Bulat..Bulu Mata Melentik !!

Apa yer?? 
Tajuk entri bukan main lagi...
 Mata bulat...
Bulu Mata Melentik...
Hehehe... 
Cuba tengok...
.
.
.
.




Bulatnya mata...iris warna hitam...pastu bulu mata melentik kan!! 

Sangat2 la kiut!!! Saya suka sangat 1000000x!!!

TQ Aliff Ismail. Doodle ni sangat comel... Setelah 6 bulan request Doodle dari Aliff Ismail... tengok entri ini... Akhirnya...impian saya tercapai.. Aliff..ni kira hadiah kahwin ke apa eh?? boleh la kiranya...Terima kasih bebanyak...Saya sangat2 menghargainya... Nnnt sy nk buat profile pic kat FB saya... hehehe...

Korang...meh jenguk2 karya Aliff kat SINI... 
Banyak tau doodle yang Aliff buat tuk jiran2 bloggers... Meh la follow dia...pastu korang request la nak doodle macam yang dia buatkan tuk saya ni.....


p/s: lama tak lukis doodle...nnt nk lukis doodle balik...nak hadiahkan kpd jiran2 blogger yg hadiahkan doole tu saya...




2 ulasan:

  1. salam...hahahah...sama2 sis..


    owh baru kawin ke??? tahniah alif ucapkan...terima kasih sbb sudi jemput kenduri belah lelaki... alamak, org kata tak baik menolak kan??? jadi ape ye alasan alif??? huhuhu...

    apepun, semoga berbahagia selalu, kekal hingga ke akhir waktu..amin...

    BalasPadam

LIKE eh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

cinta (62) agama (58) islam (27) friends (24) jodoh (18) idea (13) doodles (9) career (8) mood (7) follower (5)