Jumaat, 19 April 2013

Monolog # 33 : Belajarlah dari sekolah kehidupan..



Assalamualaikum


Sepanjang perjalanan hidup, saya telah bertemu dan bersama insan-insan yang hebat. Golongan profesional yang tinggi nilai integriti dan baik akhlaknya. Golongan pertengahan yang tidak mengenal jemu untuk meningkatkan potensi diri. Malah insan biasa..yang langsung tidak mempunyai kelayakan akademik tetapi berJIWA besar dan berusaha keras memastikan anak-isterinya CUKUP segalanya. 
Mereka insan yang tidak dikenali masyarakat umum tetapi menjadi inspirasi terbaik untuk saya. 
Itulah sekolah kehidupan saya. 
Diri saya hari ini adalah hasil didikan dan adaptasi daripada tokoh-tokoh besar yang hadir dalam hidup saya. 
Terima kasih semua kerana menjadikan saya insan yang BERJAYA..

 sesuai dengan nama yang diberikan NAJAH @ KEJAYAAN




"Ramai orang hanya melihat 1% kejayaan orang lain..
tetapi mereka tidak tahu bahawa terdapat 99% kegagalan yang telah ditempuhi sebelum berjaya... 
Jadi mengapa harus dengki pada kejayaan orang..
seharusnya ia dijadikan inspirasi dan motivasi anda untuk berjaya.."





CITEC 2013 ILP Ledang


RIID 2012 Universiti Teknologi MARA, Melaka




p/s: Lain orang lain sekolah kehidupannya.... 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LIKE eh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

cinta (62) agama (58) islam (27) friends (24) jodoh (18) idea (13) doodles (9) career (8) mood (7) follower (5)